kaa

TAG Otoyolu'nda ters yönde giden sürücüye 90 bin TL ceza

Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde, TAG Otoyolu Gaziantep istikametinde gerçekleştirilen seyir devriyesi sırasında bir sürücünün otoyolda ters yönde ilerlediği tespit edildi.

Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı Otoyol Jandarma ekipleri, R.K. isimli şahsın kullandığı aracın otoyolda ters istikamette seyrettiğini belirledi. Yapılan denetimlerin ardından sürücü hakkında ilgili mevzuat kapsamında işlem uygulandı.

Ekipler tarafından sürücüye, "aksine bir işaret bulunmadıkça sürücülerin otoyollarda araçlarını ters istikamette sürmesi" kuralını ihlal ettiği gerekçesiyle 90 bin lira idari para cezası kesildi.

Ayrıca sürücünün ehliyetine 60 gün süreyle el konulurken, kullandığı araç da 60 gün süreyle trafikten men edildi.

Yetkililer, trafik güvenliğini tehlikeye atan bu tür ihlallere karşı denetimlerin kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.